مقالات

چرا باید دستگاه های آسیاب گندم اتوماتیک را انتخاب کنید؟

[:fa]دستگاه های آسیاب آرد گندم اتوماتیک[:]

دستگاه آسیاب آرد گندم اتوماتیک چیست؟ این دستگاه در حال حاضر یک دستگاه رایج فراوری محصول است و یکی از مهم‌ترین بخش‌های رژیم غذایی ماست. با توجه به استفاده زیاد از آرد گندم، این دستگاه برای آسیاب محصولات کشاورزی اهمیت زیادی دارد.دستگاه های آسیاب آرد گندم اتوماتیک

این دستگاه، نوع جدیدی از دستگاه آسیاب است، انواع مختلفی از دستگاه های آسیاب در بازار وجود دارد، از جمله دستگاه آسیاب گندم بزرگ، دستگاه جداسازی پوسته و غیره…

مصرف کنندگان می توانند با توجه به نیازهای خاص خود انتخاب کنند. دستگاه آسیاب آرد سنتی شامل آسیاب آرد سنگی و دستگاه آرد آسیاب فولادی است. هنگامی که آرد گندم پردازش می شود، پوسته ی گندم پس از آسیاب جدا نمی شود، بلکه مستقیماً آسیاب می شود، بنابراین آرد تولید شده تیره تراست و ظاهر را تحت تأثیر قرار می دهد.

اکنون این دستگاه اتوماتیک آسیاب آرد گندم قادر است پوسته ی گندم را از طریق الک دایره ای جدا کرده، و سپس پوست و هسته را جداگانه خرد کرده و آرد سفید تولید کند. با توجه به سایز دستگاه آسیاب، می توان آن را در مقیاس های بزرگ، متوسط ​​و غیره تقسیم کرد. استفاده از دستگاه جداسازی پوسته اکنون رایج تر است. نقش آرد در زندگی مدرن بسیار مشهود است. با افزایش تقاضای بازار، تقاضای اتوماسیون برای تولیدات صنعتی نیز بیشتر است. استفاده از دستگاه های اتوماتیک، فرآیند تولید آرد را بسیار راحت می کند.

ویژگی های دستگاه آسیاب اتوماتیک

  1.   دمای آسیاب زیر 15 درجه کنترل می شود. در مقایسه با دستگاه آسیاب سنتی، دما بسیار کاهش می یابد، این بدان معنی است که قدرت تخریب گندم کاهش می یابد و بیشتر مواد مغذی موجود در آن حفظ می شود.
  2. پاستاهای مختلف ساخته شده توسط دستگاه آرد گندم اتوماتیک نرم، غنی از مالت هستند و ارزش غذایی بالاتری دارند. دستگاه می تواند آرد با تعداد مشهای مختلف تولید کند. اگر کاربر می خواهد یک محصول خوب داشته باشد، غربال مربوطه را جایگزین کنید. نیازهای کاربر را برآورده کنید.
  3.   اگرچه تعداد دستگاه های آسیاب  اتوماتیک کاهش نیافته است، اما روش تغذیه خودکار است و آن آسیاب با گردش خودکار است که باعث کاهش بسیار زیاد نیروی کار می شود.
  4.   سبوس فرآوری شده توسط دستگاه آسیاب اتوماتیک برگ زیادی دارد و سبوس این برگ بزرگ ارزش غذایی بالاتری نسبت به سبوس پودر شده دارد. مزایای دستگاه آسیاب آرد گندم اتوماتیک توسط اهالی روستا بسیار شناخته شده است.

شرکت آورتین پیشرو در زمینه ساخت تجهیزات کارخانجات آردسازی در ایران بوده و  سبد محصولات متنوعی در این زمینه تولید میکند.

منبع: www.flourmiller.com