Uncategorized, مقالات

چگونه تکنولوژی می‌تواند کشاورزی پایدار را بهبود بخشد؟

[:fa]کشاورزی پایدار[:]

[:fa]در جهان امروزه، مصرف کنندگان سوالات بیشتری در مورد وعده های غذایی روی میزهایشان می پرسند: غذای من کجا پرورش می یابد؟ چگونه رشد می کند؟ آیا پایدار است؟ آیا سازگار با محیط زیست است؟ این تغییر در اولویت مصرف کننده در حال تغییر روش کار شرکت ها شده است، زیرا اکنون، پایداری باید به یک عنصر دائمی در برنامه های تجاری آنها تبدیل شود. غذای تولید شده پایدار نه تنها برای مصرف کنندگان و مشاغل غیرقابل بحث است، بلکه اتفاقاً یک راه حل برای تغذیه دنیا نیز هست.

اکنون، فناوری پیشرفته پیشرفت چشمگیری داشته است. این یکی از مناطق با رشد سریع است، اما هنوز هم یکی از زیر بخش های کم سرمایه در اکوسیستم راه اندازی جهانی باقی مانده است. بنابراین، اگر تکنولوژیهای جدید یک راه حل است، برای سرعت بخشیدن به موفقیت آن چه باید کرد؟

سه روش پیشنهاد وجود دارد:

  • تشویق سرمایه گذاری در فناوری پیشرفته
  • شناسایی فناوری های کشاورزی پایدار
  • تأکید بر ضرورت وجود یک منبع غذایی پایدار

سرمایه گذاری ها: چگونه می توان فناوری پایدار را برای سرمایه گذاران جذابتر کرد؟

با افزایش آگاهی از پایداری، سرمایه گذاران توجه می کنند. امروزه در بین بیشتر گروه ها، انگیزه قوی برای پایداری وجود دارد، از جمله:

مصرف کنندگان می خواهند از اثرات زیست محیطی خریدهای خود آگاه شوند و این روی اکثر تصمیمات خرید آنها تأثیر می گذارد.
کسب و کار. مشاغل در حال تعیین مدیرانی با دستور کار پایداری هستند زیرا مصرف کنندگان به تقاضای آن ادامه می دهند. کشاورزان. در حقیقت، راكستراو می گوید كه بیشتر كشاورزان در حال حاضر مهمانداران محیط زیست هستند. آنها به سرزمین خود نگاه می كنند، و به دنبال انتقال مزرعه به نسل بعدی هستند.

از آنجا که پایداری از نظر تاریخی مورد علاقه کشاورزان است، در حال حاضر مورد توجه مصرف کنندگان است و اکنون مورد علاقه کسب و کارهاست، سرمایه گذاران در درجه اول معطوف شرکت هایی هستند که روش های پایداری را اجرا کرده اند.

اما سوال این است، اگر شما نوعی برنامه پایداری یا توانایی تأثیرگذاری بر پایداری در محصول یا خدمات خود ندارید، آیا حتی به حیات خود ادامه می دهید؟

بنابراین، چگونه می توانیم اطمینان حاصل کنیم که این دستورالعمل پایداری را ادامه خواهیم داد – به ویژه هنگامی که کشاورزان هنگامی که صحبت از روندها و پیشرفت های دیجیتالی می شود، مشتاق نیستند. بسیاری از محصولات قابل تحویل پایدار وجود دارد که کشاورزان باید به آنها دست پیدا کنند، از جمله:

  • در حالی که از منابع کمتری استفاده می کنید، بیشتر رشد کنید.
  • ردیابی و اندازه گیری رد پای پایدار آنها
  • به مشتریان بگویید که چگونه غذای آنها تولید می شود و از کجا می آید.

سرمایه گذاری برای استارتاپ ها، دانشگاه ها و سازمان های تحقیقاتی ضروری است که هدف آنها توسعه اقدامات پایدار زیست محیطی و کشاورزی است.

این از هر چیزی مانند تشخیص استرس آفات یا استرس بیماری در مزرعه ای در منطقه خاص تا آبیاری هوشمند در منطقه دیگر است. بنابراین، ما می خواهیم به مهار این اکوسیستم کمک کنیم

هرچند، این موضوع چیزی فراتر از سرمایه گذاری است و روسلر از برنامه های راه اندازی مایکروسافت به عنوان نمونه استفاده می کند: آنها نه تنها به سرمایه گذاری کمک می کنند بلکه به تنظیم رد پا، نظارت بر اهداف پایداری، توسعه فرآیند، بازاریابی محصولات و تحویل آنها به خریدار نیز کمک می کنند. سرمایه گذاران برای تحریک موفقیت باید استارت آپ ها را پرورش دهند. با این پرورش سرعت لازم برای “ایجاد انگیزه در نوآوری با سرعتی که برای رفع آن تغییرات محیطی لازم است” ضروری است.

مقاله مرتبط: 7 فناوری برتر کشاورزی دیجیتال

شناسایی: کاربردهایی که می توانند به کشاورزی در ایجاد سیاره فراوانی کمک کنند کجا هستند؟

اکنون که پایداری در معرض خطر سرمایه گذاران قرار گرفته است، این امر به شناسایی استارتاپ های پایدار فناوری پیشرفته منجر می شود. کدام استارت آپ ها را باید جستجو کنیم؟ما باید به دنبال فناوری باشیم که با رشد بیشتر مواد غذایی که باعث استفاده می شود، بهره وری را افزایش دهد:

  • انرژی کمتر
  • زمین کمتر
  • آب کمتر

این امر از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا بهره وری یکی از بزرگترین تأثیرات را بر محیط زیست دارد.

به این فکر کنید که آیا می توانید از 1.5 میلیارد هکتار زمین کمتر در کشاورزی استفاده کنید. این یک هدف مهم برای اهداف زیست محیطی ما خواهد بود. زمینه دیگر برای شناسایی، پیشگیری از خطر است. Ag-tech که می تواند مزارع و محیط زیست را رصد کند از حوادثی که منجر به موارد زیر می شود جلوگیری می کند:

  • مسائل ایمنی غذا
  • زباله های مواد غذایی
  • بیماری
  • ناهنجاری ها

به طور کلی،  پرداختن به این مسائل قبل از بروز آنها بسیار مهم است، که در نهایت روند تولید کل مواد غذایی ما را بهبود می بخشد.

اما این فقط در تشخیص خطر متوقف نمی شود. چندین فناوری اضافی وجود دارد که حکم سرمایه گذاری را دارند، از جمله:

  • سیستم های اصلاح و اصلاح دقیق ژن برای محصولات و دام ها
  • بینش در مورد میکروبیوم و استفاده از ابزارهای زیست شناسی مصنوعی
  • بسته بندی پایدار محصولات غذایی، استفاده از بسته بندی کمتر یا مواد زیست تخریب پذیر در عین حفظ ایمنی و ماندگاری محصول

این فناوری های جدید پوشش دهی، تدارکات بهینه شده یا تجزیه و تحلیل های پیش بینی شده مرتبط با تقاضا است.

فوریت: آیا ما به سرعت کافی فناوری پیشرفته را پذیرفته ایم؟

رشد روزافزون جمعیت و افزایش آموزش زیست محیطی، احساس فوریت به شناسایی فناوری پیشرفته برای سرمایه گذاری می بخشد.

بنابراین، ما می دانیم که کشاورزی پایدارتر می شود، اما فقط به اندازه کافی سریع نیست. آیا کاری وجود دارد که بتوانیم سرعت آن تغییر را افزایش دهیم؟ چگونه این کار را انجام دهیم؟

سه راه حل ممکن وجود دارد

همکاری صنعت و نه فقط در زمینه بهداشت و تغذیه دام، بلکه در بخشهای مختلف صنعت. از طریق این همکاری، ما می توانیم از طریق کمی سازی و نمایش مزایا، به مصرف کنندگان آموزش دهیم.
مشارکت های دولتی و خصوصی با دولت و صنعت برای تعریف استانداردها، کمی سازی معیارها و تنظیم پیام رسانی برای انتقال به مصرف کننده.
جسور باشید و با اهداف مرتبط با پایداری ریسک کنید.
فناوری های دیجیتال می توانند همکاری بین استارتاپ ها، شرکت ها و دولت را افزایش دهند. آیا همکاری های سریع صنعت ما را به سمت آینده ای پایدارتر سوق می دهد؟ بله، اما نه به خودی خود. ما باید برنامه هایی بسازیم که برای سالها پایدار باشد نه فقط اقدامات کوتاه مدت. تأثیر اجتماعی کشاورزی مستلزم ایجاد زیرساخت هایی مانند اتصال به اینترنت برای مزارع روستایی و پرورش استعدادها در کشاورزی است که می تواند در آینده با فناوری کار کند.

در حالی که سرعت مهم است،  طول عمر نیز کلیدی است. ما به سرعت به نوآوری نیاز داریم، اما همچنین باید بررسی کنیم که فناوری چگونه پیشرفت می کند و چه چیزی را به روز نگه می دارد. این واقعاً چیزی است که ما درازمدت درگیر آن هستیم و من فکر می کنم این واقعاً همان چیزی است که برای ایجاد تحول سیستمیک در صنعت مورد نیاز است.

نتیجه گیری

با جذب سرمایه گذاران، شناسایی فناوری ها و اصرار بر اقدامات سریع، می توان فشار قوی در فناوری پیشرفته و پایدار را برای آینده خود پیش بینی کرد. با رشد سریع جمعیت، این صنعت وظیفه مشترک تأمین مواد غذایی برای بسیاری از مردم را دارد و پرورش مزارع از طریق فناوری های جدید می تواند این امر را محقق کند. زیرا، همانطور که در ابتدای اظهار شد، “کشاورزی این توانایی را دارد که راه حل هایی برای تغذیه کره زمین و مبارزه با تغییرات آب و هوا ارائه دهد اما ما باید هر دو را انجام دهیم.

منبع: alltech.com