مقالات

روش ایجاد خط تولید فرآوری آرد

[:fa]خط تولید فرآوری آرد[:]

[:fa]ما بارها در مورد انواع دستگاه های آسیاب گندم صحبت کرده ایم. اما حالا در این مقاله در مورد روند آسیاب گندم و خط تولید فرآوری آرد توضیح خواهیم داد. البته، آسیاب های گندم برای تبدیل دانه به آرد استفاده می شود، بیایید ببینیم که چگونه گندم را به آرد تبدیل کنیم. به منظور تهیه آسیاب  با کیفیت بالا در کمترین زمان، دستورالعمل هایی وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید. گندم متداول ترین غلاتی است که در آسیاب  استفاده می شود.

چگونه خط تولید فرآوری آرد ایجاد کنیم

مرحله اول شستشوی کامل گندم یا سایر دانه ها است. زیرا مواد خارجی مانند سنگهای کوچک، دانه ها یا مواد دیگری در محصول وجود دارند. اگر گندم تمیز نباشد، ممکن است به دستگاه آسیاب آرد آسیب برساند. سپس محصول شسته شده از طریق یک مکنده عبور داده می شود تا ماده ای که وزن کمتری نسبت به دانه گندم دارد نیز جدا شود.

با درجه بندی فیزیکی و شیمیایی، گندم تمیز شده با توجه به محتوای پروتئین آنها و گندم هایی که بالاترین سطح را دارند، برای تهیه آرد گندم با کیفیت بالا نمونه برداری می شود. پس از فرآوری گندم از طریق کارخانه آرد، می توانیم کلاس های مختلف آرد گندم را بدست آوریم. گندم ها براساس محتوای پروتئین و کاربرد آنها طبقه بندی می شوند.

در فرآیند تولید، کارخانه های آرد اقدامات احتیاطی زیادی برای اطمینان از تولید بهترین درجه آرد انجام می دهند. هر فرآیند توسط تیم واجد شرایط انجام می شود که اطمینان حاصل کند سطح بالایی از اقدامات بهداشتی انجام می شود.

مراحل خط تولید فرآوری آرد

منبع: flourmiller.com

چرا محصولات ساخت شرکت آورتین قابل اعتماد هستند

دستگاه های آسیاب گندم ساخت شرکت آورتین در حال حاضر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. تعداد دستگاه های آسیاب این شرکت سال به سال در حال افزایش است. همزمان صادرات ما به کشورهای خارجی نیز رشد چشمگیری داشته است. این بدان معناست که افراد بیشتری آورتین را به عنوان تامین کننده دستگاه آسیاب آرد خود انتخاب می کنند. اگر با تاریخچه شرکت ما آشنایی ندارید می توانید به صفحه درباره ما مراجعه کنید.

فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید هنگام انتخاب تأمین کننده دستگاه آسیاب آرد در نظر داشته باشید، متداول ترین عوامل کیفیت، قیمت، نحوه تحویل و خدمات پس از فروش هستند. شرایط دستگاه های شرکت آورتین به گونه ای است که فردی را برای خرید چنین دستگاه هایی ترغیب می کند. دستگاه های کارخانجات آردسازی ساخت شرکت آورتین ممکن است ارزانترین قیمت بازار را برای شما فراهم نکند، اما می توان با خرید این محصولات، کیفیت دستگاه و خدمات پس از فروش را تضمین کرد. کیفیت محصولات آورتین به گونه ای است که با گذشت چند دهه از ورود به این صنعت، مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است.

اگر به شرکت ما اعتماد ندارید یا می خواهید دستگاه های بیشتری سفارش دهید اما خودتان نمی توانید دستگاه را ببینید. نگران نباشید، ما می توانیم شرایطی را برای بازدید فراهم کنیم تا مجموعه ای واقعی از  ماشین آلات آرد را مشاهده می کنید. دیدن باور داشتن است. محصولات خوب هرگز از آزمایش نمی ترسند. به خاطر چندین دهه طراحی و نصب دستگاه آسیاب آرد، تجربه زیادی کسب کرده ایم و برخی از شرکای ما، به همکاری طولانی  با ما ادامه داده اند. در نهایت انعطاف پذیری در طراحی محصولات آورتین امری است که وظیفه اپراتورها را بسیار راحت کرده است.

 

[:]