مقالات

روش انتخاب دستگاه آسیاب غلات با کیفیت بالا

[:fa]دستگاه آسیاب غلات ساخت شرکت آورتین[:]

دستگاه آسیاب غلات که به عنوان دستگاه آسیاب آرد هم شناخته می شود، جز اصلی تجهیزات کارخانجات آسیاب آرد است. یک دستگاه آسیاب آرد با کیفیت بالا، بایستی دارای بدنه مقاوم، فن آوری پیشرفته پاکسازی و آسیاب دانه، بازده بالا و مصرف انرژی کم باشد تا می تواند نیازهای مختلف همه سطوح جامعه را برآورده کند. مخصوصاً دستگاه آسیاب آرد که از ویژگی های بسیار خوبی بایدبرخوردار باشد.

چگونه دستگاه آسیاب با کیفیت بالا را انتخاب کنیم؟

دستگاه آسیاب را می توان با توجه به سرمایه و توان تولید سرمایه گذار انتخاب کرد. چه یک کارخانه آسیاب، بزرگ باشد و چه یک کارخانه  آسیاب آرد، کوچک باشد، تجهیزات پشتیبانی دستگاه آسیاب باید کامل باشند.

هنگام انتخاب تجهیزات دستگاه آسیاب آرد مناسب به چه مشکلاتی باید توجه کنید؟

در ادامه همکاران ما در شرکت آورتین توضیحات مختصری در این مورد به اطلاع شما میرسانند:

  1. ابتدا قسمت های مختلف را بررسی کنید. وسایلی که بطور کلی برای کارخانه ی آسیاب و تولید آرد استفاده می شود، بیشتر تمام استیل هستند و احتمال خرابی آنها زیاد نیست. در روند خرید، مراقب قیمت باشید، بهتر است قیمت خیلی پایین نباشد. برای محصولات تولید شده توسط تولیدکنندگان مختلف، حتما با صاحب نظران مشورت  کنید و از نظر کیفیت و عملکرد، تجهیزات مناسب  انتخاب کنید.
  2.  اگر دستگاه آسیاب آرد خریداری شده از کیفیت خوبی برخوردار باشد، دستگاهی برای الک نیز وجود دارد، بنابراین مواد خرد شده تحت جریان هوا قرار می گیرند و توسط دستگاه الک طبقاتی جمع می شوند، و دو فرآیند خرد کردن و مرتب سازی می تواند همزمان تکمیل شود. هیچ پسماندی ندارد و عملکرد آن بالاست است. هنگامی که به دنبال دستگاه آسیاب آرد هستید، به عملکرد آن توجه کرده و از اثر فرآوری آن اطمینان حاصل کنید.
  3.  با توجه به نیاز مردم، طراحی مجموعه کامل تجهیزات دستگاه آسیاب باید بتواند ظرافت محصول را در هر زمان تنظیم کند تا از یکنواختی محصول اطمینان حاصل کنید. در عین حال، باید عملکرد پاک کردن و ضد انسداد را در هر زمان بدون متوقف کردن دستگاه داشته باشید. اطمینان از عملکرد طبیعی تجهیزات و تمیز کردن و خرد کردن به طور خودکار نیز از جمله موارد دیگری است که باید در نظر داشته باشید.

منبع: flourmiller.com

چنانچه برای انتخاب دستگاه های آسیاب غلات یا هر دستگاه دیگری که مرتبط با کارخانجات آردسازی و خوراک دام و طیور است نیاز به مشورت با کارشناسان خبره دارید می توانید با شماره زیر تماس حاصل نمایید.

021-22074422

مقاله مرتبط: چرا باید دستگاه آسیاب گندم اتوماتیک انتخاب کنیم

دستگاه های تولیدی شرکت آورتین چه مزایایی دارند؟

شرکت آورتین یکی از تولید کنندگان و تامین کنندگان پیشرو در ایران است که با دهه ها فعالیت در زمینه ساخت کارخانه های آرد،  مشتریانی را از  داخل و خارج از کشور جذب کرده است. پس چه چیزی باعث می شود که تولیدکنندگان و صنعتگران، آورتین را به عنوان تأمین کننده تجهیزات آسیاب آرد خود انتخاب کنند؟

  • تجربه

شرکت آورتین در سال 1371 تاسیس شد و  تولید کننده و تامین کننده اصلی تجهیزات آسیاب آرد در ایران است. این شرکت حدود 30 سال تجربه دارد و محصولاتش به سراسر جهان صادر شده و مورد تحسین کارشناسان قرار گرفته است.

  • کیفیت

شرکت آورتین می تواند انواع تجهیزات پشتیبانی دستگاه آسیاب را به مشتریات خود ارائه دهد. دستگاه آسیاب آرد تک و دستگاه کوچک تولید آرد محصولات پر فروش این شرکت هستند. آورتین قادر به تولید دستگاه های سفارشی آسیاب آرد با توجه به نیاز مشتریان است. تیم مهندسی آورتین با تجربه بسیار بالا همواره به دنبال کسب بالاترین کیفیت تولید است.

  • قیمت

آورتین می تواند مناسب ترین قیمت بازار را برای شما فراهم کند، زیرا هیچ واسطه ای برای فروش وجود ندارد. لذا با ثبت سفارش به صورت مستقیم از این شرکت در هزینه های خود میتوانید صرفه جویی کنید.

  • خدمات

این شرکت  خدمات 24 ساعته / 7 روزه هفته را به شما ارائه می دهد، شما می توانید در هر زمان از طریق ایمیل به این شرکت در ارتباط باشید. همچنین در محل نصب دستگاه، آموزشهای مربوطه را به اپراتور ارائه می دهد. خدمات پیش فروش، فروش و خدمات پس از فروش نیز در این شرکت در بالاترین سطح وجود دارد. خدمات مشاوره آنلاین ، ارزیابی و طراحی دستگاه، کادری مجرب جهت راهنمایی و کمک به نصب دستگاه نیز از دیگر خدمات این شرکت است.